
Weer een eerste solo bij de EAC-m! Teun heeft gisteren onder toeziend oog van Matthijs n z’n eerste solo circuitjes gevlogen.
Hij heeft gevlogen in één van onze Bristell B23’s de PH-YLW.
Namens alle leden van de EAC-m succes met het vervolg van je opleiding.