
Afgelopen vrijdag was het dubbel feest, er waren 2 examens! Patrick heeft zijn PPL examen met Jochem gevlogen en na een perfecte vlucht heeft hij gehoord dat hij is geslaagd! Eentje die mooi in de pocket is!
Namens alle leden van de Eindhovense Aero Club willen we je van harte feliciteren met het behalen van je brevet en natuurlijk nog vele veilige vluchten toewensen.